VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

Věrnostního programu obchodního centra BOŘISLAVKA CENTRUM

1. Provozovatel:

BOŘISLAVKA OFFICE & SHOPPING CENTRE s.r.o

Sídlo:               Antala Staška 2027/79, 140 00 Praha 4

IČ:                    27457621

Zapsaný:          v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C,

vložka 114244

Dále jen „Provozovatel“ nebo „OC“

2. Věrnostní program dále jen „Program“

Do Programu se mohou bezplatně registrovat všechny osoby starší 18 let, které si stáhly Aplikaci Moje Bořislavka (dále jen „Aplikace“), pravdivě vyplnili registrační údaje a staly se tak uživateli Aplikace (dále jen „Uživatelé“). Jedna osoba může být registrována a stát se Uživatelem Aplikace a/nebo Programu pouze jednou. V opačném případě má Provozovatel právo na zrušení a vymazání všech účtů takového Uživatele bez jakékoliv náhrady.

Program umožňuje registrovaným uživatelům čerpat odměny, které jsou uvedeny v Aplikaci v sekci Odměny. Odměny se čerpají za body, které lze získat (registrací, návštěvou OC a naskenováním příslušného QR kódu, naskenováním účtenek, které obdržel uživatel při vlastním nákupu v OC).

Program umožňuje čerpat Odměny, které vložil do Programu provozovatel OC nebo partneři OC, účastnit se případných soutěží a využívat nadstandardní služby poskytované OC.

OC nenese odpovědnost za změnu nabídky Odměn vložených do programu OC nebo některým z partnerů OC. Odměny lze získat pouze, pokud jsou v nabídce a skladem. Na odměny není právní nárok a nevztahuje se na ně žádná záruka.

3. Přístup k programu

Program je přístupný bezplatně a výhradně z Aplikace, která je připojena k internetu. Podmínkou registrace je ověření uživatele kódem zaslaným SMS. Náklady na užívání Programu a Aplikace – hardware, software, náklady na připojení k internetu a další poplatky hradí výhradně Uživatel. Pro správné fungování Aplikace musí mít uživatelé dostatečně kvalitní internetové připojení, hardware a software. 

OC nemůže zaručit, že přístup k Aplikaci a provoz Programu bude nepřerušený a prostý jakýchkoli chyb. OC je ve vztahu k dostupnosti, provozu a kontinuitě Aplikace a Programu vázána pouze povinností poskytnout prostředky. OC nenese odpovědnost za jakoukoli škodu vyplývající z užití Aplikace, ať je příčina jakákoli. OC zejména nenese odpovědnost za změnu nebo podvodný přístup k údajům a/nebo náhodný přenos počítačových virů prostřednictvím Aplikace. Obdobně platí, že OC nenese odpovědnost za události, které jsou důsledkem vyšší moci, poruch a technických potíží týkajících se hardwaru, programů a softwaru nebo sítě Internet, které mohou mít za následek dočasné pozastavení nebo ukončení Aplikace a /nebo Programu jako celku nebo jeho části.

OC si vyhrazuje právo měnit, dočasně pozastavovat, omezovat nebo přerušovat přístup k celému Programu a Aplikaci nebo jeho části, zejména obsahu, služeb, nabídek, funkčností nebo hodin dostupnosti, a to bez předchozího oznámení. Může tak učinit kdykoli, zejména v případě údržby nebo aktualizace Programu nebo Aplikace ale také bez udání důvodů.

Pravidla pro užívání Programu a Aplikace zaměstnanci Provozovatele nebo zaměstnanci firem sídlících na adrese OC se řídí specifickými pravidly. Tato pravidla získají uživatelé od svého zaměstnavatele. 

4 . Jak získat body

Za registraci:

Každý nový Uživatel obdrží 50 bodů za vyplnění osobních preferencí, které jsou součástí registrace.

Za návštěvu obchodního centra:

Po naskenování QR kódu, který bude umístěn v OC:

Za naskenování účtenek:

Po naskenování účtenky, obdržené za nakoupené zboží budou Uživateli připsány body, dle výše částky na účtence.

Výpočet bodů:

Za každých 10,-Kč lze získat 1 bod. Částky na účtenkách se zaokrouhlují na celé desítky dolů

Za účtenku z prodejny Lidl lze získat 0,5 bodu. Při hodnotě účtenky 228 Kč = 11 bodů (zaokrouhlení směrem dolů na celé desítky).

Uložené účtenky mohou být archivovány po dobu až 2 let. OC doporučuje Uživatelům uschování fyzických účtenek pro případnou reklamaci a doložení účtenek při čerpání Odměn. OC nenese odpovědnost za ztrátu a čitelnost archivovaných účtenek v Aplikace a také neodpovídá za případné odmítnutí archivované účtenky z Aplikace při reklamaci zakoupeného zboží u samotného prodejce.

5. Získané body a čerpání odměn

Před čerpáním Odměny může být Uživatel požádán, aby doložil všechny náležitosti a to zejména účtenky – doklady o zakoupeném zboží, dále pak doklad k ověření totožnosti Uživatele.

6. Odpovědnost

Každý Uživatel se zavazuje vytvořit a používat pouze jeden Uživatelský účet a sdělovat pouze úplné, přesné a aktuální informace. Jakákoli registrace se zjevně chybnými informacemi může být vymazána. Veškeré informace a údaje přenášené Uživatelem jsou v jeho výlučné odpovědnosti, přičemž Uživatel se zavazuje, že poskytuje OC záruku a závazek odškodnění ve vztahu k veškerým přímým i nepřímým škodám, které by z toho mohly vyplynout.

Každý Uživatel se zavazuje svůj login a své heslo uchovávat v přísné tajnosti. Jakékoli připojení prostřednictvím loginu a hesla Uživatele bude považováno za uskutečněné Uživatelem. V případě podvodného užití, ztráty, zničení nebo krádeže identifikátoru (loginu) a hesla musí Uživatel kontaktovat OC a tuto skutečnost prokazatelně oznámit písemnou formou na správě centra OC.

OC může rozhodnout a vymazat Uživatelský účet bez jakékoliv náhrady v případě porušení těchto Podmínek nebo v případě pokusu o podvod nebo jednání v rozporu s právními nebo regulatorními předpisy nebo jednání porušujícího práva třetí osoby.

OC nenese odpovědnost za jakoukoli přímou nebo nepřímou škodu, která může případně být důsledkem přístupu do Programu nebo Aplikace nebo informací v nich obsažených, a to bez ohledu na jejich povahu. Zejména informace poskytnuté partnerskými značkami k jejich produktům nebo službám spadají do jejich výlučné odpovědnosti a nemohou vést ke vzniku odpovědnosti OC.

OC nenese žádnou odpovědnost v případě špatného směrování elektronické pošty ani v případě přerušení komunikací po Internetu.

OC odmítá veškerou odpovědnost v případě škody utrpěné Uživatelům v důsledku ztráty, poškození nebo změny souborů, přenosu virů, které by mohly zavirovat jeho počítačové, mobilní,… a jiné zařízení nebo jakýkoli jiný majetek po připojení k Aplikaci a/nebo Programu.

Je odpovědností Uživatele, aby učinil veškerá vhodná opatření na ochranu svých údajů a zařízení před kontaminací viry i před pokusy třetích osob proniknout do jeho počítačového nebo mobilního systému prostřednictvím Aplikace/Programu nebo jiných online služeb OC. Uživatel bere na vědomí, že jeho zařízení je připojené k síti Internet v jeho plné odpovědnosti a že OC tudíž neodpovídá za jakékoli škody, které mohou během jeho připojení vzniknout.

7. Aktualizace

OC si vyhrazuje právo na aktualizaci Aplikace a Programu bez předchozího upozornění. Aktualizací se mohou změnit obsahové prvky Aplikace a Programu ale také tyto VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY. Uživatel prohlašuje na svou odpovědnost, že každým přihlášením do Aplikace souhlasí s aktuálním zněním těchto VŠEOBECNÝCH OBCHODNÍCH PODMÍNEK.

8. Zpracování osobních údajů

Aplikace obsahuje formuláře pro shromažďování osobních údajů. Více informací o tomto zpracování naleznete v našem Prohlášení o ochraně soukromí – GDPR.

9. COVID-19

V případě existence omezujících hygienických nebo epidemiologických opatření v důsledku epidemie COVID-19 způsobené virem SARS-CoV-2 nebo jinou epidemií, jejichž cílem je omezit provoz OC a/nebo jeho části a/nebo omezit prodej konkrétního zboží nebo služeb, které jsou nabízeny je OC oprávněna jednostranně upravit Aplikaci/Program, včetně dočasného pozastavení či úplného zrušení.

10. Řešení sporů

Subjektem obecně oprávněným zajišťovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů (ADR) souvisejících s těmito Podmínkami je Česká obchodní inspekce. Další informace o ADR jsou spotřebitelům k dispozici na webové stránce: https://adr.coi.cz.

11. Oddělitelnost

V případě, že jedno nebo více ustanovení těchto Podmínek je při aplikaci zákona, předpisu nebo konečného rozhodnutí v příslušné kompetenci určeno nebo prohlášeno za neplatné, zůstávají ostatní články a ustanovení zcela v platnosti a účinnosti.

12. Porušení obchodních podmínek

Při porušení těchto obchodních podmínek Uživatelem má Provozovatel právo trvale vyloučit takového Uživatele z Věrnostního programu a odstranit nebo omezit jeho účet ve Věrnostním programu a mobilní aplikaci. Takový Uživatel také ztrácí všechny nasbírané body a právo na jakoukoliv náhradu škody.

13. Změna VŠEOBECNÝCH OBCHODNÍCH PODMÍNEK.

OC si vyhrazuje právo na změnu těchto VŠEOBECNÝCH OBCHODNÍCH PODMÍNEK a jiných ustanovení v rámci Aplikace a Programu bez předchozího upozornění.

MÁTE DOTAZY?

V případě jakýchkoliv dotazů se prosím pošlete dotaz e-mailem na technickou podporu: moje@borislavka.cz

Přehled zapojených obchodů najdete – ZDE

Často kladené dotazy – ZDE

APKA KE STAŽENÍ

sleduj nás

@borislavkacentrum