Věrnostního programu obchodního centra BOŘISLAVKA CENTRUM
1. Provozovatel:
BOŘISLAVKA OFFICE & SHOPPING CENTRE s.r.o
Sídlo: Antala Staška 2027/79, 140 00 Praha 4
IČ: 27457621
Zapsaný: v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C,
vložka 114244
Dále jen „Provozovatel“ nebo „OC“
2. Věrnostní program dále jen „Program“
Do Programu se mohou bezplatně registrovat všechny osoby starší 18 let, které si stáhly Aplikaci Moje Bořislavka (dále jen „Aplikace“), pravdivě vyplnili registrační údaje a staly se tak uživateli Aplikace (dále jen „Uživatelé“). Jedna osoba může být registrována a stát se Uživatelem Aplikace a/nebo Programu pouze jednou. V opačném případě má Provozovatel právo na zrušení a vymazání všech účtů takového Uživatele bez jakékoliv náhrady.
Program umožňuje registrovaným uživatelům čerpat odměny, které jsou uvedeny v Aplikaci v sekci Odměny. Odměny se čerpají za body, které lze získat (registrací, návštěvou OC a naskenováním příslušného QR kódu, naskenováním účtenek, které obdržel uživatel při vlastním nákupu v OC).
Program umožňuje čerpat Odměny, které vložil do Programu provozovatel OC nebo partneři OC, účastnit se případných soutěží a využívat nadstandardní služby poskytované OC.
OC nenese odpovědnost za změnu nabídky Odměn vložených do programu OC nebo některým z partnerů OC. Odměny lze získat pouze, pokud jsou v nabídce a skladem. Na odměny není právní nárok a nevztahuje se na ně žádná záruka.
3. Přístup k programu
Program je přístupný bezplatně a výhradně z Aplikace, která je připojena k internetu. Podmínkou registrace je ověření uživatele kódem zaslaným SMS. Náklady na užívání Programu a Aplikace – hardware, software, náklady na připojení k internetu a další poplatky hradí výhradně Uživatel. Pro správné fungování Aplikace musí mít uživatelé dostatečně kvalitní internetové připojení, hardware a software.
OC nemůže zaručit, že přístup k Aplikaci a provoz Programu bude nepřerušený a prostý jakýchkoli chyb. OC je ve vztahu k dostupnosti, provozu a kontinuitě Aplikace a Programu vázána pouze povinností poskytnout prostředky. OC nenese odpovědnost za jakoukoli škodu vyplývající z užití Aplikace, ať je příčina jakákoli. OC zejména nenese odpovědnost za změnu nebo podvodný přístup k údajům a/nebo náhodný přenos počítačových virů prostřednictvím Aplikace. Obdobně platí, že OC nenese odpovědnost za události, které jsou důsledkem vyšší moci, poruch a technických potíží týkajících se hardwaru, programů a softwaru nebo sítě Internet, které mohou mít za následek dočasné pozastavení nebo ukončení Aplikace a /nebo Programu jako celku nebo jeho části.
OC si vyhrazuje právo měnit, dočasně pozastavovat, omezovat nebo přerušovat přístup k celému Programu a Aplikaci nebo jeho části, zejména obsahu, služeb, nabídek, funkčností nebo hodin dostupnosti, a to bez předchozího oznámení. Může tak učinit kdykoli, zejména v případě údržby nebo aktualizace Programu nebo Aplikace ale také bez udání důvodů.
Pravidla pro užívání Programu a Aplikace zaměstnanci Provozovatele nebo zaměstnanci firem sídlících na adrese OC se řídí specifickými pravidly. Tato pravidla získají uživatelé od svého zaměstnavatele.
4 . Jak získat body
Za registraci:
Každý nový Uživatel obdrží 50 bodů za vyplnění osobních preferencí, které jsou součástí registrace.
Za návštěvu obchodního centra:
Po naskenování QR kódu, který bude umístěn v OC:
- Za každé naskenování QR kódu získáte 10 bodů
- Naskenovat QR kód je možné maximálně dvakrát týdně.
Za naskenování účtenek:
Po naskenování účtenky, obdržené za nakoupené zboží budou Uživateli připsány body, dle výše částky na účtence.
- Každou účtenku lze naskenovat pouze jednou a je nepřenosná na jiného Uživatele.
- Účtenka musí být vystavena v prodejně, která se nachází v OC BOŘISLAVKA CENTRUM.
- Lze naskenovat pouze účtenky z obchodních jednotek (prodejen), které jsou zapojeny do věrnostního programu.
- Účtenky musí být naskenovány nejpozději do 120 hodin od vystavení účtenky.
- Účtenky z jednotky LIDL lze naskenovat jedenkrát za den. Za účtenku z prodejny Lidl lze získat 0,5 bodu. Tedy při hodnotě účtenky 228 Kč získá uživatel 11 bodů (zaokrouhlení směrem dolů na celé desítky).
- Účtenky z ostatních prodejních jednotek, lze naskenovat maximálně dvakrát za den.
- U hodnocení počtu účtenek je podstatné datum nákupu nikoliv datum naskenování.
- Minimální hodnota účtenky pro přidělení bodů je 100,-Kč.
- Maximální hodnota účtenky pro přidělení bodů je 20 000,-Kč. Je možné skenovat také účtenky vyšší hodnoty, ale počet získaných bodů bude stejný jako při naskenování účtenky v hodnotě 20 000,-Kč.
- Účtenky nad 10 000,-Kč jsou automaticky odeslány ke schválení.
- Účtenka musí být naskenovaná v celé své délce a rozsahu a dostatečně čitelná.
- V případě, že nebudou všechny požadované hodnoty automaticky rozpoznány, je možné odeslat účtenku na osobní schválení. Rozhodnutí o uznání nebo zamítnutí účtenky a načtení bodů bude učiněno nejpozději do 5 pracovních dnů. Rozhodnutí o uznání nebo zamítnutí účtenky probíhá bez dalšího zdůvodnění a Uživatel nemá právo na reklamaci tohoto rozhodnutí.
- Na připsání bodů a čerpání Odměn není právní nárok.
Výpočet bodů:
Za každých 10,-Kč lze získat 1 bod. Částky na účtenkách se zaokrouhlují na celé desítky dolů
- Např.:
Účtenka v hodnotě 84,-Kč = 0 bodů (nebyla dosažena minimální hodnota účtenky 100,-Kč) - Účtenka v hodnotě 228,-Kč = 22 bodů (zaokrouhlení směrem dolů na celé desítky)
- Účtenka v hodnotě 22 560,-Kč = 2 000 bodů (maximální počet získaných bodů za jednu účtenku je 2000 bodů).
Za účtenku z prodejny Lidl lze získat 0,5 bodu. Při hodnotě účtenky 228 Kč = 11 bodů (zaokrouhlení směrem dolů na celé desítky).
Uložené účtenky mohou být archivovány po dobu až 2 let. OC doporučuje Uživatelům uschování fyzických účtenek pro případnou reklamaci a doložení účtenek při čerpání Odměn. OC nenese odpovědnost za ztrátu a čitelnost archivovaných účtenek v Aplikace a také neodpovídá za případné odmítnutí archivované účtenky z Aplikace při reklamaci zakoupeného zboží u samotného prodejce.
5. Získané body a čerpání odměn
- Přehled získaných bodů je uveden po přihlášení do Aplikace v sekci Moje body.
- Body postupně expirují po 3 měsících od jejich načtení do Aplikace
- Pro získání Odměny je nutné v Aplikaci vygenerovat QR kód na kartě konkrétní Odměny.
- Odměnu je možné vyzvednout nejpozději do 72 hodin od vygenerování QR kódu.
- Pro vyzvednutí Odměny je nutné předložit vygenerovaný QR kód.
- Lze čerpat jen Odměny, které jsou v nabídce Odměn.
- Stejné odměny lze čerpat podle popisu u odměny, pokud není uvedeno, lze je čerpat tímto způsobem:
- Stejné Odměny do hodnoty 200 bodů, lze čerpat maximálně dvakrát denně.
- Stejné Odměny od hodnoty 201 bodů do 500 bodů, lze čerpat maximálně dvakrát za rok.
- Stejné Odměny nad 501 bodů, lze čerpat jen jednou rok.
Před čerpáním Odměny může být Uživatel požádán, aby doložil všechny náležitosti a to zejména účtenky – doklady o zakoupeném zboží, dále pak doklad k ověření totožnosti Uživatele.
6. Odpovědnost
Každý Uživatel se zavazuje vytvořit a používat pouze jeden Uživatelský účet a sdělovat pouze úplné, přesné a aktuální informace. Jakákoli registrace se zjevně chybnými informacemi může být vymazána. Veškeré informace a údaje přenášené Uživatelem jsou v jeho výlučné odpovědnosti, přičemž Uživatel se zavazuje, že poskytuje OC záruku a závazek odškodnění ve vztahu k veškerým přímým i nepřímým škodám, které by z toho mohly vyplynout.
Každý Uživatel se zavazuje svůj login a své heslo uchovávat v přísné tajnosti. Jakékoli připojení prostřednictvím loginu a hesla Uživatele bude považováno za uskutečněné Uživatelem. V případě podvodného užití, ztráty, zničení nebo krádeže identifikátoru (loginu) a hesla musí Uživatel kontaktovat OC a tuto skutečnost prokazatelně oznámit písemnou formou na správě centra OC.
OC může rozhodnout a vymazat Uživatelský účet bez jakékoliv náhrady v případě porušení těchto Podmínek nebo v případě pokusu o podvod nebo jednání v rozporu s právními nebo regulatorními předpisy nebo jednání porušujícího práva třetí osoby.
OC nenese odpovědnost za jakoukoli přímou nebo nepřímou škodu, která může případně být důsledkem přístupu do Programu nebo Aplikace nebo informací v nich obsažených, a to bez ohledu na jejich povahu. Zejména informace poskytnuté partnerskými značkami k jejich produktům nebo službám spadají do jejich výlučné odpovědnosti a nemohou vést ke vzniku odpovědnosti OC.
OC nenese žádnou odpovědnost v případě špatného směrování elektronické pošty ani v případě přerušení komunikací po Internetu.
OC odmítá veškerou odpovědnost v případě škody utrpěné Uživatelům v důsledku ztráty, poškození nebo změny souborů, přenosu virů, které by mohly zavirovat jeho počítačové, mobilní,… a jiné zařízení nebo jakýkoli jiný majetek po připojení k Aplikaci a/nebo Programu.
Je odpovědností Uživatele, aby učinil veškerá vhodná opatření na ochranu svých údajů a zařízení před kontaminací viry i před pokusy třetích osob proniknout do jeho počítačového nebo mobilního systému prostřednictvím Aplikace/Programu nebo jiných online služeb OC. Uživatel bere na vědomí, že jeho zařízení je připojené k síti Internet v jeho plné odpovědnosti a že OC tudíž neodpovídá za jakékoli škody, které mohou během jeho připojení vzniknout.
7. Aktualizace
OC si vyhrazuje právo na aktualizaci Aplikace a Programu bez předchozího upozornění. Aktualizací se mohou změnit obsahové prvky Aplikace a Programu ale také tyto VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY. Uživatel prohlašuje na svou odpovědnost, že každým přihlášením do Aplikace souhlasí s aktuálním zněním těchto VŠEOBECNÝCH OBCHODNÍCH PODMÍNEK.
8. Zpracování osobních údajů
Aplikace obsahuje formuláře pro shromažďování osobních údajů. Více informací o tomto zpracování naleznete v našem Prohlášení o ochraně soukromí – GDPR.
9. COVID-19
V případě existence omezujících hygienických nebo epidemiologických opatření v důsledku epidemie COVID-19 způsobené virem SARS-CoV-2 nebo jinou epidemií, jejichž cílem je omezit provoz OC a/nebo jeho části a/nebo omezit prodej konkrétního zboží nebo služeb, které jsou nabízeny je OC oprávněna jednostranně upravit Aplikaci/Program, včetně dočasného pozastavení či úplného zrušení.
10. Řešení sporů
Subjektem obecně oprávněným zajišťovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů (ADR) souvisejících s těmito Podmínkami je Česká obchodní inspekce. Další informace o ADR jsou spotřebitelům k dispozici na webové stránce: https://adr.coi.cz.
11. Oddělitelnost
V případě, že jedno nebo více ustanovení těchto Podmínek je při aplikaci zákona, předpisu nebo konečného rozhodnutí v příslušné kompetenci určeno nebo prohlášeno za neplatné, zůstávají ostatní články a ustanovení zcela v platnosti a účinnosti.
12. Porušení obchodních podmínek
Při porušení těchto obchodních podmínek Uživatelem má Provozovatel právo trvale vyloučit takového Uživatele z Věrnostního programu a odstranit nebo omezit jeho účet ve Věrnostním programu a mobilní aplikaci. Takový Uživatel také ztrácí všechny nasbírané body a právo na jakoukoliv náhradu škody.
13. Změna VŠEOBECNÝCH OBCHODNÍCH PODMÍNEK.
OC si vyhrazuje právo na změnu těchto VŠEOBECNÝCH OBCHODNÍCH PODMÍNEK a jiných ustanovení v rámci Aplikace a Programu bez předchozího upozornění.
MÁTE DOTAZY?
V případě jakýchkoliv dotazů se prosím pošlete dotaz e-mailem na technickou podporu: moje@borislavka.cz
Přehled zapojených obchodů najdete – ZDE
Často kladené dotazy – ZDE
